Modernizacija Magistralnih Cesta
Javno preduzeće „Ceste FBiH“ (JP Ceste F BiH) je pokrenulo inicijativu za Program modernizacije magistralnih cesta u FBiH kako bi se do 2020. godine osigurala adekvatna cestovna infrastruktura.
U okviru gore pomenutog sveobuhvatnog Programa, JP Ceste F BiH, društvo sa ograničenom odgovornošću u punom vlasništvu Vlade FBiH, pokrenulo je inicijativu za Projekt modernizacije cestovnog sektora FBiH (Projekt). U tu svrhu, Vlada FBiH je podržala inicijativu za osiguranje kreditnih sredstava kod međunarodnih finansijskih institucija u iznosu do 150 miliona € za Program, uključujući ukupno 103,38 miliona € od Svjetske Banke (SB) i Evropske Investicijske Banke (EIB) za finansiranje Projekta.
Projekat se sastoji od nekoliko malih i srednje velikih investicija, uključujući:
- Rekonstrukciju cesta. Ova komponenta uključuje:
- Radove na završetku izgradnje magistralne ceste M 17.3 Neum-Stolac (ukupne dužine 32,9 km);
- Izgradnju trećih traka za spora vozila (ukupne dužine 40 km na 8 dionica magistralnih cesta);
- Rekonstrukciju kolovoze konstrukcije, korekciju osovine (ukupno 18 km na 5 dionica magistralnih cesta, gdje će se korekcija osovine raditi na samo jednoj dionici u ukupnoj dužini od 1 km);
- Rekonstrukciju tri (3) tunela (ukupne dužine 1,86 km);
- Rekonstrukcija sedam (7) mostova (ukupne dužine 0,55 km).
- Intervencije na poboljšanju cestovne sigurnosti: Rekonstrukcija raskrsnica koje su klasificirane kao „crne tačke“ na magistralnim cestama, sveukupno njih devet (9);
- Institucionalne reforme: Upravljanje cestama u FBiH sa posebnom fokusom na održivost investicija i sigurnost na cestama;
- Podrška implementaciji projekta: Nadzor nad izgradnjom i monitoring okoliša; jačanje kapaciteta JP Ceste FBiH.
U sklopu pripremnih aktivnosti za dobivanje kredita, JP Ceste FBiH je angažiralo konsultante za izradu seta dokumenta koji predstavljaju zaštitne mehanizme prema politikama Svjetske banke:
- Okvir politike preseljenja (7,450 kB - 14.3.2016.)
- Akcijski plan preseljenja za dionicu Neum-Stolac (1,799 kB - 14.3.2016.)
- Akcijski plan preseljenja za pod-projekte (1,795 kB - 14.3.2016.)
- Revizija i pregled preseljenja (2,452 kB - 14.3.2016.)
- Ažurirana studija utjecaja na okoliš i procjena utjecaja na socijalne aspekte za dionicu Neum-Stolac
- Netehnički sažetak Ažurirana studija utjecaja na okoliš i procjena utjecaja na socijalne aspekte za dionicu Neum-Stolac (2,040 kB 1.4.2016.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za dionicu Neum-Stolac (3.830 kB 8.2017.)
- Okvir upravljanja okolinskim i društvenim aspektima (5,728 kB - 15.3.2016.)
- Plan upravljanja okolinskim i društvenim aspektima za projekt rekonstrukcije raskrsnice magistralne ceste M17 i južnog priključka u grad Mostar (crna točka) (1,773 kB 4.7.2018.)
- Plan upravljanja okolinskim i društvenim aspektima za sanaciju mosta preko rijeke Bregave na cesti M-17.0-5 (dionica Mostar - Čapljina - Granica RH) (2,037 kB 4.7.2018.)
- Plan upravljanja okolinskim i društvenim aspektima za projekat izgradnje treće trake za spora vozila na dionici Posušje - Grude - Široki Brijeg
- Plan upravljanja okolišem i društvenim uticajima za projekat rekonstrukcije tunela Crnaja (3,015 kB - 24.11.2017.)
- Skraćeni akcioni plan preseljenja za izgradnju spore trake na magistralnom putu M5, dionica Ripač-Dubovsko (2,303 kB - 22.12.2017.)
- Skraćeni akcioni plan preseljenja za izgradnju spore trake na magistralnom putu M6.1, dionica Posušje-Grude-Široki Brijeg (2,236 kB - 22.12.2017.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rehabilitacije mosta preko rijeke Vrbas (2,514 kB - 07.02.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rehabilitacije mosta Komar preko duboke doline (2,309 kB - 21.02.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rehabilitacije mosta preko rijeke Ljubine (2,954 kB - 21.02.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rehabilitacije mosta preko rijeke Plive (3,294 kB - 21.02.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rehabilitacije mosta preko rijeke Sane (2,701 kB - 21.02.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i socijalnim aspektima za projekat sanacije kolovozne konstrukcije i korekcije osovine magistralne ceste M-19.2 (2,207 kB - 27.6.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rekonstrukcije crne tačke na raskrsnici „Nula“ u Olovu (2,652 kB - 27.6.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rehabilitacije tunela Ormanica (2,584 kB - 27.6.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rekonstrukcije crne tačke, kružni tok „Husino“ u Tuzli (3,276 kB - 5.4.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rehabilitacije tunela “Vranduk II” i mosta preko rijeke Bosne “Bosna IV” (3,372 kB - 9.4.2018.)
- Plan upravljanja upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rekonstrukcije crne tačke „Mala Lisa“ u Cazinu (2,382 kB - 31.5.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat izgradnje trake za spora vozila na dionici Gornje Bravsko – Ključ (M5) (3,060 kB - 31.5.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rekonstrukcije crne tačke, kružni tok Kamenica u Bihaću (2,586 kB - 31.5.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat izgradnje trake za spora vozila na dionici Ripač – Vrtoče (M5) (3,067 kB - 31.5.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rekonstrukcije magistralne ceste M-17, dionica Tarčin – Konjic km 16+800 – km 17+600 crna tačka (2,318 kB 4.7.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rekonstrukcije raskrsnice M6 i M17 u mjestu Tasovčići (2,617 kB 4.7.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rekonstrukcije raskrsnice Vitkovići, asfaltnog kolovoza i korekcija osovine magistralne ceste M20 (3,201 kB 8.10.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat izgradnje i rekonstrukcije magistralnog puta M5 “Devijacija puta AVNOJ-a” u Bihaću (3,172 kB 28.12.2018.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat izgradnje trake za spora vozila na dionicama Bosanski Petrovac – Drvar i Drvar – Resanovci (M14.2) (2,097 kB 21.5.2019.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat rekonstrukcije ceste sa korekcijom osovine na dionici Jajce Jug – Donji Vakuf 1 (M5) (2,720 kB 21.5.2019.)
- Plan upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat izgradnje trake za spora vozila na dionici Donji Vakuf 1 - Turbe (M5) (2,124 kB 21.5.2019.)
- Skraćeni akcioni plan preseljenja za izgradnju trake za spora vozila na magistralnoj cesti M14.2, dionica Bosanski Petrovac – Drvar (4,247 kB 20.11.2019.)
- Plan upravljanja okolišem i socijalnim aspektima za projekat izgradnje trake za spora vozila na magistralnoj cesti M-5, dionica Gromiljak – Blažuj (Kobiljača)
- Skraćeni Akcioni plan preseljenja za projekat izgradnje trake za spora vozila na magistralnoj cesti M5, dionica Gromiljak-Blažuj (Kobiljača) 1. potez Han Ploča-Kobiljača (općina Kiseljak)
- Plan upravljanja okolišem i socijalnim aspektima za projekat ulaz u Stolac (Vidovo polje) - veza na M-6
- Skraćeni Akcioni plan preseljenja za projekat rekonstrukcije ceste sa korekcijom osovine na dionici Jajce Jug – Donji Vakuf (M5)
- Skraćeni Akcioni plan preseljenja za projekat rekonstrukcije crne tačke Trivunova Krivina (M16)
- Nacrt Plana upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat izgradnje trake za spora vozila na magistralnoj cesti M18, dionica Banj Brdo-Simin Han (4,135 kB)
- Nacrt Skraćenog Akcionog plan preseljenja za projekat izgradnje trake za spora vozila na magistralnoj cesti M18, dionica Banj Brdo-Simin Han
- Skraćeni Akcioni plan preseljenja za projekat Ulaz u Stolac (Vidovo Polje)-veza na M6
EBRD FINANSIRANJE
Sanacija šteta od poplava i modernizacija
Državni zajam Bosne i Hercegovine u iznosu do 65 miliona €, biti će proslijeđen F BiH i dalje JP Cestama F BiH za finansiranje dijela investicijskog programa za popravak i modernizaciju odabranih cestovnih dionica i objekata u FBiH.
Okolinska i socijalna kategorizacija, utjecaji i ublažavanje utjecaja
U skladu s EBRD-ovom Okolinskom i socijalnom politikom iz 2014 (ESP), riječ je o projektu B kategorije. Okolinski i socijalni utjecaji, povezani s rekonstrukcijom postojećih cestovnih dionica, popravkom mostova i tunela i izgradnjom obilaznica sa dvije trake, lako se mogu procijeniti i ublažiti. Očekuje se da će projekt ostvariti pozitivni utjecaj, prvenstveno kroz poboljšanje kvalitete i sigurnosti infrastrukture.
Nezavisni konsultanti su izvršili okolinsku i socijalnu detaljnu analizu i procjenu (ESDD) kako bi procijenili kapacitete Klijenta da tokom implementacije projekta ispuni Provedbene zahtjeve banke. ESDD je obuhvatila korporativnu, okolinsku i socijalnu analizu te okolinsku i socijalnu analizu predloženog projekta uključujući razne cestovne komponente, tunele, mostove i obilaznice. Ova analiza je obuhvatila pregled postojeće dokumentacije i projektne dokumentacije kao i posjete lokacijama radi procjene sadašnjih okolinskih i socijalnih uvjeta na postojećim operativnim lokacijama uključenim u predloženi projekt. Rezultati ESDD-a ukazuju na to da Klijent ispunjava zahtjeve domaćeg zakonodavstva kao i da će implementiranjem Akcijskog plana za zaštitu okoliša i socijalna pitanja (ESAP) Projekt biti strukturiran tako da ispunjava Provedbene zahtjeve (PR) banke.
Očekuje se da će, za pojedinačne radove, biti neophodno za svaku lokaciju pripremiti Planove upravljanja zaštitom okoliša i socijalnim pitanjima, kojima će, za svaku lokaciju, biti obuhvaćene opće i posebne mjere za ublažavanje utjecaja, monitoring i izvještavanje, što će omogućiti da radovi budu strukturirani tako da ispunjavaju Provedbene zahtjeve banke.
Očekuje se da će, kao rezultat Projekta, biti poboljšana sigurnost u prometu, posebno na onim dionicama koje su bile oštećene tokom poplava u svibnju/ maju 2014. godine. Međutim za određene cestovne dionice biti će potrebno izvršiti reviziju sigurnosti prometa i inspekcije u skladu s EU Direktivom o upravljanju aspektom sigurnosti na cestovnoj infrastrukturi 2008/96/EC te je i ovaj zahtjev uključen u ESAP.
Preduzeće poduzima napore da izbjegne ili svede na minimum potrebu za eksproprijacijom zemljišta. Trenutno nisu poznate precizne potrebe projekta za zemljištem; međutim, očekuje se da će za neke od cestovnih projekata biti potrebna određena eksproprijacija. Stoga je pripremljen Okvir za eksproprijaciju i preseljenje u skladu sa PR 5 koji će biti i javno objavljen.
ESAP uključuje zahtjeve za pripremu Planova upravljanja okolišem i socijalnim pitanjima radi potpunijeg ispunjavanja Provedbenih zahtjeva banke tokom implementacije projekata, posebno kako bi se obugvatila pitanja radne snage i uključivanja zainteresiranih strana. Pored toga, Preduzeće će biti obavezno izraditi okolinsku politiku, mehanizme za podnošenje pritužbi radnika i formalni plan uključivanja zainteresiranih strana.
Klijent će Banci dostavljati godišnje okolinske i socijalne izvještaje. Banka će vršiti monitoring projekta u skladu s obavezama navedenim u ESAP regulatornim zahtjevima i Provedbenim zahtjevima EBRD-a. Banka će po potrebi vršiti nadzorne posjete.
Tehnička saradnja
Sljedeća tehnička pomoć je predviđena u sklopu ovog projekta:
- Pomoć FBiH u upravljanju aspektom sigurnosti u cestovnom prometu;
- Certificiranje za nabavku od strane međunarodno priznate institucije kao što je Ovlašteni institut za nabavku i snabdijevanje (CIPS);
- Sistem upravljanja kvalitetom i dobijanje certifikata ISO 9001;
- Institucionalno jačanje koje se odnosi na otpornost na klimatske promjene
- Okolišni i socijalni akcijski plan (1,465 kB)
- Okvir za otkup zemljišta i preseljavanje (719 kB)
- Plan otkupa imovine i preseljenja za podprojekte (1,324 kB)
- Plan uključivanja interesnih grupa (520 kB)
- Netehnički sažetak (844 kB)
IZGRADNJA CESTE - POBOLJŠANJE ELEMENATA U POSTOJEĆEM KORIDORU
Broj | Cesta | Kanton | Dionica | Vrsta radova | |
---|---|---|---|---|---|
1.1
|
M-17.3 | HNK |
N
|
Stolac - Neum
|
Stari Neum - Kiševo - Broćanac |
M-17.3 | HNK | Broćanac - Hutovo - Cerovica, L = 11,2 km | |||
M-17.3 | HNK | Cerovica - Drenovac, L = 15,3 km | |||
1.2 | M-18 | TK, ZDK | N | Kladanj - Podpaklenik, Karaula | Izgradnja - trasa i objekti |
1.3
|
M-6.1 | HNK |
N
|
Mostar (Obilaznica Mostara)
|
Dovršetak dionice Međine - Miljkovići, L = 6,7 km |
M-6.1 | HNK | Izgradnja Miljkovići - Rodoč - veza na M-17 (I faza) | |||
M-6.1 | HNK | Izgradnja Miljkovići - Rodoč - veza na M-17 (II faza) | |||
1.4 | M-5 | USK | N | Izačić - Bihać - Orljani | Izgradnja ceste koja se vezuje na planiranu obilaznicu Bihaća (I faza) |
M-5 | USK | N | Izačić - Bihać - Orljani | Izgradnja ceste koja se vezuje na planiranu obilaznicu Bihaća (II faza) | |
1.5
|
M-14 | USK | N | Bihać - Bosanska Krupa | I faza - Izgradnja dionice Jablanska - čvor Mali Lug L = 3,5 km |
M-14 | USK | N | Bihać - Bosanska Krupa | II faza - Izgradnja dioinice Jezero (tabla) - Grmuša - Vranjska L = 16,8 km | |
1.6
|
M-18 | KS | N |
Izgradnja I Transverzale: Vogošća - Centar Sarajevo
|
Kranjčevićeva - tunel Ciglane |
M-18 | KS | N | Tunel Kobilja Glava | ||
M-18 | KS | N | Hotonj - Jošanica, 5+100 - 9+550 |
IZGRADNJA TRAKA ZA SPORA VOZILA
Broj | Cesta | Kanton | Dionica | Vrsta radova | |
---|---|---|---|---|---|
2.1 | M-5 | USK | 3 | Ripač - Vrtoče 2 | Ripač - Dubovsko |
2.2 | M-5 | USK | 6 | Gornje Bravsko - Ključ | Bos. Petrovac - Ključ - prijevoj Lanište |
2.3 | M-5 | SBK | 10 | Donji Vakuf 1 - Turbe | Donji Vakuf - Turbe (Komar) |
2.4 | M-6.1 | ZHK | *** | Posušje - Široki Brijeg | Posušje - Grude - Široki Brijeg |
2.5 | M-14.2 | USK | 3 | Bos.Petrovac - Pasjak | Bosanski Petrovac - Drvar |
2.6 | M-14.2 | K10 | 4 | Pasjak - Resanovci | Drvar - Resanovci |
2.7 | M-18 | TK | 5 | Priboj 2 - Simin Han 1 | Banj Brdo - Simin Han |
2.8 | M-15 | K10 | 008; 010 | Livno - Šuica - Kupres | Borova Glava traka + Trivunove krivine |
2.9 | M-5 | KS | 14 | Gromiljak - Blažuj | Kobiljača |
REKONSTRUKCIJA CESTE I KOLOVOZNE KONSTRUKCIJE, KOREKCIJA OSOVINE
Broj | Cesta | Kanton | Dionica | Vrsta radova | |
---|---|---|---|---|---|
3.1 | M-5 | USK | 2 | Bihać 4 - Ripač | Korekcija osovine ceste |
3.2 | M-5 | SBK | 9 | Jajce jug – Donji Vakuf 1 | Rekonstrukcija ceste |
3.3
|
M-5
|
SBK
|
13
|
Kaonik -Gromiljak
|
Dovršetak rekonstrukcije Busovača - Draga, L = 0,85 km |
Rekonstrukcija "Delfine krivine", L = 1,00 km | |||||
Dovršetak rekonstrukcije Jehovac - Brestovsko | |||||
3.4 | M-20 | BPK | 9 | Ustikolina – Goražde 8 | Rekonstrukcija ceste i raskrsnice Vitkovići |
3.5 | M-19.2 | TK | 1 | Vitalj – Vlasenica (gran.entiteta) | Rekonstrukcija ceste |
3.6 | x | Rekonstrukcija prioritetnih pravaca (izmjena kategorije cesta) |
TUNELI
Broj | Cesta | Kanton | Dionica | Vrsta radova | |
---|---|---|---|---|---|
4.1 | M-16.2 | HNK | 3 | Prozor - Jablanica1 | Jasen, Ustirama, km 17+686 |
4.2 | M-1.8 | TK | 3 | Pelagićevo - Srebrenik | Sanacija tunela Ormanica, 16+210 |
4.3 | M-17 | ZDK | 7 | Topčić polje - Lašva | Sanacija tunela Vranduk II, 7+416 |
4.4 | M-17 | HNK | 12 | Konjic - Jablanica 1 | Crnaja, 15+082 |
MOSTOVI
Broj | Cesta | Kanton | Dionica | Vrsta radova | |
---|---|---|---|---|---|
5.1 |
M-1.8
|
TK | 3 | Pelagićevo - Srebrenik | Most preko rijeke Velika Tinja,Špionica Gornja |
5.2 | TK | 3 | Pelagićevo - Srebrenik | Most preko Špioničkog potoka,Špionica Donja | |
5.3 | TK | 4 | Srebrenik - Šićki Brod 3 | Most preko potoka Urvenica, Srebrenik | |
5.4 | TK | 4 | Srebrenik - Šićki Brod 3 | Most preko rijeke Tinje, Drenik | |
5.5 | TK | 4 | Srebrenik - Šićki Brod 3 | Nadvožnjak iznad želj. pruge Brčko - Banovići | |
5.6 | M-4 | TK | 8 | Teslić (Barići) - Karuše | Most preko potoka Radušica |
5.7 |
M-5
|
USK | 1 | Granica RH (Izačić) - Bihać 4 | Most preko potoka Mrižnica, Kamenica |
5.8 | SBK | 6 | Gornje Bravsko - Ključ | Most preko rijeke Sane, Ključ | |
5.9 | SBK | 7 | Rogolji - Jajce Jug | Most preko rijeke Plive u Jajcu | |
5.1 | SBK | 9 | Jajce Jug - Donji Vakuf 1 | Most preko potoka Rika, Skela | |
5.11 | SBK | 9 | Jajce Jug - Donji Vakuf 1 | Most preko Sandžačke rijeke | |
5.12 | SBK | 10 | Donji Vakuf 1- Turbe | Most preko duboke prepreke, Komar | |
5.13 | SBK | 12 | Nević Polje - Kaonik | Sanacija mosta preko rijeke Bile u Staroj Biloj | |
5.14 | KS | 8 | HW Jošanica 1 - Stup 1 | Most preko rijeke Bosne u Reljevu | |
5.15 | M-15 | USK | 4 | Kamičak - Ključ | Most preko rijeke Banjice |
5.16 | M-16.4 | SBK | 1 | Bugojno - Nević Polje | Most preko rijeke Vrbas, Bugojno |
5.17 |
M-17
|
ZDK | 7 | Nemila 0 - Lašva 0 | Most preko rijeke Bosne, Bosna IV |
5.18 | ZDK | 7 | Nemila 0 - Lašva 1 | Most preko rijeke Bosne, petlja Zenica | |
5.19 | HNK | 18 | Tasovčići - granica RH | Most preko rijeke Bregave, Tasovčići | |
5.2 |
M-18
|
TK | 8 | Vitalj - Olovo | Most preko rijeke Drinjače u Kladnju |
5.21 | KS | 9 | Olovo - Semozovac | Most preko rijeke Ljubine | |
5.22 | KS | 9 | Olovo - Semozovac | Most preko rijeke Ljubine | |
5.23 | M-20 | BPK | Obilaznica Goražda | Most preko rijeke Drine, postojeći most |
REKONSTRUKCIJA CRNIH TAČAKA I OPASNIH MJESTA
Broj | Cesta | Kanton | Dionica | Vrsta radova | |
---|---|---|---|---|---|
6.1 | M-4.2 | USK | 2 | Skokovi - Srbljani | Rekonstrukcija crne tačke "Mala Lisa", km 11+230 |
6.2 | M-5 | USK | 1 | Granica BiH/RH (Izačić) - Bihać | Rekonstrukcija opasnog mjesta Kamenica (M-5 i R-403a) |
6.3 |
M-17
|
HNK | 11 | Tarčin - Konjic | Rekonstrukcija crne tačke, km 16+800 - km 17+600 |
6.4 | HNK | 14 | Potoci - Mostar centar | Rekonstrukcija crne tačke sjeverni ulaz u Mostar, km 7+800 | |
6.5 | HNK | 15 | Mostar centar - Gnojnice | Rekonstrukcija crne tačke južni ulaz u Mostar, km 1+640 | |
6.6 | HNK | 18 | Tasovčići - Čapljina | Rekonstrukcija crne tačke raskrsnice M6 i M17, km 0+000 | |
6.7 |
M-18
|
TK | 6 | Šićki Brod 3 - Živinice1 | Rekonstrukcija crne tačke "Husino", km 2+500 |
6.8 | ZDK | 8 | Vitalj - Olovo | Rekonstrukcija crne tačke Olovske Luke - "Nula" km 20+600 |
IZGRADNJA OBILAZNICA
Broj | Cesta | Kanton | Dionica | Vrsta radova | |
---|---|---|---|---|---|
7.1 | M-16.4 | SBK | N | Bugojno | Izgradnja obilaznice |
7.2 | M-5 | USK | N | Ključ | Izgradnja obilaznice |
7.3
|
M-5 | SBK | N | Donji Vakuf | Izgradnja obilaznice (I faza, most Vrbas 2 - spoj na M16) |
M-5 | SBK | N | Donji Vakuf | Izgradnja obilaznice (II faza, završetak obilaznice) | |
7.4 | M-15 | K10 | N | Livno | Izgradnja obilaznice |
7.5 | M-4 | TK | N | Tuzla (Južna obilaznica Tuzle) | Nastavak izgradnje |
7.6 | M-16.4 | SBK | N | Novi Travnik (BNT) | Dovršetak obilaznice |
7.7 | M-6 | ZHK | N | Grude (veza M6 i R420) | Izgradnja sjeverne obilaznice |
7.8 | M-4 | TK | N | Kalesija | Izgradnja obilaznice |
7.9
|
M-4.2 | USK | N | Cazin | Izgradnja obilaznice (I faza) |
M-4.2 | USK | N | Cazin | Izgradnja obilaznice (II faza) | |
7.1
|
M-5 | SBK | N | Kiseljak | Izgradnja obilaznice (I faza) |
M-5 | SBK | N | Kiseljak | Izgradnja obilaznice (II faza) | |
7.11
|
M-20 | BPK | N | Goražde | Izgradnja obilaznice (I faza) |
M-20 | BPK | N | Goražde | Izgradnja obilaznice (II faza) | |
7.12 | M-14.1 | PK | N | Odžak | Izgradnja obilaznice |
SANACIJA ŠTETA NAKON POPLAVA
<td data-sheets-value="{'1':2,'2':'Olovo - Semizovac'}
Broj | Cesta | Kanton | Dionica | Vrsta radova | |
---|---|---|---|---|---|
8.1 |
M-1.8
|
PK | 1 | Granica BiH/RH – Lončari | Rekonstrukcija/ sanacija kolovoza |
8.2 | TK | 3 | Pelagićevo – Srebrenik | Rekonstrukcija/ sanacija kolovoza | |
8.3 | TK | 4 | Srebrenik – Šićki Brod, | Rekonstrukcija/ sanacija kolovoza | |
8.4 | M-18 | TK | 7 | Živinice 1 - Vitalj | Stupari - Vitalj |
8.5 | M-18 | KS | 9 |